POGOSTA VPRAŠANJA IN ODGOVORI

FAQ

Tukaj boste našli odgovore na nekatera najbolj pogosto zastavljena vprašanja glede aparatov Electrolux. Prosimo vas, da uporabite pomočnika za odpravljanje težav, če imate težave s svojim aparatom.

 

Pralni stroji

1. Lahko namestim pralni stroj s priključkom za vročo vodo?
Ne priporočamo nameščanja z uporabo priključka za vročo vodo. Pravzaprav vhodni ventili naših strojev prenesejo vodo do 65 stopinj, vendar programi za pranje ne uporabljajo stalno vroče vode. Zaradi neprestanega dovoda vroče vode so lahko rezultati pranja slabi. Poleg tega so naši stroji s polnjenjem od spredaj in od zgoraj posebej zasnovani tako, da jih lahko namestite z uporabo priključka za hladno vodo.

2. Zakaj svojega pralnega stroja ne najdem na spletni strani?
Na spletni strani so prikazani samo aktualni modeli. Če ne najdete svojega modela, pomeni, da je starejši ali poseben model — za več informacij se obrnite na krajevnega trgovca.

3. Na pralnem stroju se je prikazala koda napake. Kaj to pomeni?
Kode napak imajo različne pomene, odvisno od težave, ki jo imate. Pod Odpravljanje težav poiščite določeno kodo napake in rešitev.

4. Kaj pomenijo simboli na pralnem stroju?
Če niste prepričani, kaj pomenijo simboli na napravi, lahko vedno pogledate v priložena navodila za uporabo. Če nimate dostopa do navodil, si lahko prenesete digitalno različico tukaj.

5. Zakaj moj pralni stroj smrdi?
Razlogov za to je več, npr. — ali gre za smrdljiv vonj ali se iz aparata širijo vonjave po zažganem? Preberite več o možnih vzrokih in kako lahko omilite morebitno težavo v našem orodju za odpravljanje težav.

6. Moj pralni stroj ne deluje. Na koga naj se obrnem glede popravila pralnega stroja?
Če težave niste mogli rešiti s pomočjo orodja za odpravljanje težav, vam z veseljem pošljemo pooblaščenega serviserja. Prosimo, poiščite pooblaščenega serviserja, najbližjega vašemu domu in se dogovorite za obisk.

7. Kje lahko najdem navodila za uporabo pralnega stroja?
Če imate pri roki številko modela in izdelka, lahko preprosto prenesete nova navodila za uporabo tukaj.


Sušilni stroji

1. Zakaj svojega sušilnega stroja ne najdem na spletni strani?
Na strani so prikazani samo aktualni modeli. Če ne najdete svojega modela, pomeni, da je starejši ali poseben model ― za več informacij se obrnite na krajevnega trgovca.

2. Na sušilnem stroju se je prikazala koda napake. Kaj to pomeni?
Kode napak imajo različne pomene, odvisno od težave, ki jo imate. Pod Odpravljanje težav poiščite določeno kodo napake in rešitev.

3. Kaj pomenijo simboli na sušilnem stroju?
Če niste prepričani, kaj pomenijo simboli na napravi, lahko vedno pogledate v priložena navodila za uporabo. Če nimate dostopa do navodil, si lahko prenesete digitalno različico tukaj.

4. Moj sušilni stroj ne deluje. Na koga naj se obrnem glede popravila sušilnega stroja?
Če težave niste mogli rešiti s pomočjo orodja za odpravljanje težav, vam z veseljem pošljemo pooblaščenega serviserja. Izpolnite obrazec, da se dogovorite za servis.

5. Kje lahko najdem navodila za uporabo sušilnega stroja?
Če imate pri roki številko modela in izdelka, lahko preprosto prenesete nova navodila za uporabo tukaj.


Pečice

1. Kako očistim pečico?
Aluminij lahko čistite z običajnim milom in vodno raztopino. Nerjavno jeklo pa lahko čistite z našim posebnim čistilnim sredstvom, ki je na voljo v naši spletni trgovini.

2. Zakaj svoje pečice ne najdem na spletni strani?
Na strani so prikazani samo aktualni modeli. Če ne najdete svojega modela, pomeni, da je starejši ali poseben model ― za več informacij se obrnite na krajevnega trgovca.

3. Na pečici se je prikazala koda napake. Kaj to pomeni?
Kode napak imajo različne pomene, odvisno od težave, ki jo imate. Pod Odpravljanje težav poiščite določeno kodo napake in rešitev.

4. Kaj pomenijo simboli na pečici?
Če niste prepričani, kaj pomenijo simboli na napravi, lahko vedno pogledate v priložena navodila za uporabo. Če nimate dostopa do navodil, si lahko prenesete digitalno različico tukaj.

5. Moja pečica ne deluje. Na koga naj se obrnem glede popravila pečice?
Če težave niste mogli rešiti s pomočjo orodja za odpravljanje težav, vam z veseljem pošljemo pooblaščenega serviserja. Izpolnite obrazec, da se dogovorite za servis.

6. Kje lahko najdem navodila za uporabo pečice?
Če imate pri roki številko modela in izdelka, lahko preprosto prenesete nova navodila za uporabo tukaj.


Kuhalne plošče

1. Kako priključim električno, steklokeramično ali indukcijsko kuhalno ploščo na električno omrežje?
Kuhalno ploščo mora priključiti usposobljen električar v 2 x 230 V (dve fazi).

2. Kje se nahaja priključek za plinsko cev na moji kuhalni plošči?
Priključek za plinsko cev se nahaja na zadnji desni strani štedilnika.

3. Kako očistim kuhalno ploščo?
Priporočamo, da uporabite naša čistilna sredstva za steklokeramiko, ki jih lahko kupite v naši spletni trgovini. Najprej uporabite strgalo za kuhalne plošče, nato pa čistilno sredstvo za steklokeramične plošče.

4. Zakaj svoje kuhalne plošče ne najdem na spletni strani?
Na strani so prikazani samo aktualni modeli. Če ne najdete svojega modela, pomeni, da je starejši ali poseben model ― za več informacij se obrnite na krajevnega trgovca.

5. Na kuhalni plošči se je prikazala koda napake. Kaj to pomeni?
Kode napak imajo različne pomene, odvisno od težave, ki jo imate. Pod Odpravljanje težav poiščite določeno kodo napake in rešitev.

6. Kaj pomenijo simboli na kuhalni plošči?
Če niste prepričani, kaj pomenijo simboli na napravi, lahko vedno pogledate v priložena navodila za uporabo. Če nimate dostopa do navodil, si lahko prenesete digitalno različico tukaj.

7. Moja kuhalna plošča ne deluje. Na koga naj se obrnem glede popravila kuhalne plošče?
Če težave niste mogli rešiti s pomočjo orodja za odpravljanje težav, vam z veseljem pošljemo pooblaščenega serviserja. Izpolnite obrazec, da se dogovorite za servis.

8. Kje lahko najdem navodila za uporabo kuhalne plošče?
Če imate pri roki številko modela in izdelka, lahko preprosto prenesete nova navodila za uporabo tukaj.


Hladilnik in zamrzovalniki

1. Moj hladilnik/zamrzovalnik smrdi, kako odpravim neprijeten vonj?
Podjetje Electrolux ima za hladilnike/zamrzovalnike v prodaji posebna sredstva za vsrkavanje neprijetnih vonjav. Poglejte v našo spletno trgovino za dodatne informacije o teh sredstvih. Lahko jih kupite tudi prek spleta tukaj.

2. Zakaj svojega hladilnika/zamrzovalnika ne najdem na spletni strani?
Na spletni strani so prikazani samo aktualni modeli. Če ne najdete svojega modela, pomeni, da je starejši ali poseben model — za več informacij se obrnite na krajevnega trgovca.

3. Na hladilniku/zamrzovalniku se je prikazala koda napake. Kaj to pomeni?
Kode napak imajo različne pomene, odvisno od težave, ki jo imate. Pod Odpravljanje težav poiščite določeno kodo napake in rešitev.

4. Kaj pomenijo simboli na hladilniku/zamrzovalniku?
Če niste prepričani, kaj pomenijo simboli na napravi, lahko vedno pogledate v priložena navodila za uporabo. Če nimate dostopa do navodil, si lahko prenesete digitalno različico tukaj.

5. Moj hladilnik/zamrzovalnik ne deluje. Na koga naj se obrnem glede popravila hladilnika/zamrzovalnika?
Če težave niste mogli rešiti s pomočjo orodja za odpravljanje težav, vam z veseljem pošljemo pooblaščenega serviserja. Izpolnite obrazec, da se dogovorite za servis.

6. Kje lahko najdem navodila za uporabo hladilnika/zamrzovalnika?
Če imate pri roki številko modela in izdelka, lahko preprosto prenesete nova navodila za uporabo tukaj.


Kuhinjske nape

1. Kako očistim filtre v kuhinjski napi?
Filtre lahko pomijete v pomivalnem stroju ali na roke — dobro jih izperite in posušite, preden jih namestite nazaj v napo. Filtri se lahko obarvajo belo, če jih pomivate v pomivalnem stroju.

2. Zakaj svoje kuhinjske nape ne najdem na spletni strani?
Na spletni strani so prikazani samo aktualni modeli. Če ne najdete svojega modela, pomeni, da je starejši ali poseben model ― za več informacij se obrnite na krajevnega trgovca.

3. Moja kuhinjska napa ne deluje. Na koga naj se obrnem za popravilo kuhinjske nape?
Z veseljem vam pošljemo pooblaščenega serviserja. Izpolnite obrazec, da se dogovorite za servis.

4. Kje lahko najdem navodila za uporabo kuhinjske nape?
Če imate pri roki številko modela in izdelka, lahko preprosto prenesete nova navodila za uporabo tukaj.


Sesalniki

1. Zakaj svojega sesalnika ne najdem na spletni strani?
Na spletni strani so prikazani samo aktualni modeli. Če ne najdete svojega modela, pomeni, da je starejši ali poseben model ― za več informacij se obrnite na krajevnega trgovca.

2. Moj sesalnik ne deluje. Na koga naj se obrnem za popravilo sesalnika?
Z veseljem vam pošljemo pooblaščenega serviserja. Izpolnite obrazec, da se dogovorite za servis.

3. Kje lahko najdem navodila za uporabo sesalnika?
Če imate pri roki številko modela in izdelka, lahko preprosto prenesete nova navodila za uporabo tukaj.