COVID-19 informacije

Dragi uporabniki Electrolux, AEG i Zanussi aparata,

varnost in zdravje naših strank ter zaposlenih je naša najvišja prioriteta. Nenehno spremljamo situacijo in sprejemamo ukrepe v skladu z najnovejšimi informacijami in priporočili lokalnega vladnega organa. 

Glede na situacijo v državi si za vas po najboljših močeh prizadevamo zagotavljati podporo, kakorkoli jo potrebujete, in se opravičujemo, če na odgovor čakate dlje kot navadno. 

Z nami lahko stopite v stik prek naslednjih kanalov:

Klicni center 

+38612425730
Delovni čas: delavniki od 8:00 do 16 ure
(izjema Velika noč, Božič in Novo Leto)

Kontaktni Obrazec

Podpora

 

Če želite, da vas obišče serviser, vam priporočamo, da se najprej obrnete na naš Klicni center, če gre morda za zadevo, ki vam jo lahko pomagamo rešiti, ne da bi vas na domu obiskal naš serviser. Ravno tako lahko obiščete https://www.electrolux.si/support/ posvečen je podpori v kateri delimo znanje o reševanju težav na katere lahko naletite v postopku uporabe našega aparata.

V kolikor je obisk servisa v vsakem primeru potreben bo vaš zahtevek za popravilo zabeležen v našem sistemu in bomo organizirali servisno intervencijo.

Če ste bili vi, katerikoli družinski član ali vaš neposredni sodelavec v zadnjih 14 dneh na kateremkoli območju, ki ga je prizadela epidemija koronavirusa, se pravi bolezen covid-19, ali če imate vi ali član vaše družine vročino ali akutne respiratorne simptome, ki so lahko znak prehlada ali gripe, vas prosimo, da ne rezervirate obiska serviserja vsaj še 7 dni po tem, ko so izginili vsi simptomi, ali da počakate vsaj 14 dni, če ste se vrnili s kateregakoli območja, ki ga je prizadela epidemija bolezni covid-19. 

Če ste že rezervirali obisk serviserja, vas prijazno prosimo, da preverite status planiranega obiska servisa z našim Klicnim centrom.

Zato da zaščitimo zdravje in varnost svojih pooblaščenih serviserjev, Electrolux je uvedel dodatne zahteve za serviserje med opravljanjem servisnega obiska, kot tudi za obiske servisov za prevzem nadomestnih delov in servisnih nalogov. To pomeni, da se bodo naši serviserji morda izogibali neposrednemu stiku, vključno z rokovanjem, nosili zaščitne maske in vam zastavili dodatna vprašanja o vašem zdravju (vključno s tem, da vam predlagajo drug datum obiska).