Sveti indikatorska lučka S-bag®

Zadnjič posodobljeno 28. 04. 2020 15:04

Težava

Sveti indikatorska lučka S-bag®

Se nanaša na

  • sesalnik

Rešitev

1. Prepričajte se, da je S-bag® poln ali blokiran.

  • Vedno po uporabi praška za čiščenje preprog vedno menjajte s-bag®, ko signalna lučka sveti, tudi če s-bag® ni polna (lahko je blokirana).
  • Uporabljajte samo originalno sintetično s-bag® AEG / Electrolux®.

Za nakup vrečk, filtrov, dodatkov se obrnite na klicni center Electrolux tel. št.: 01 / 24 25 730.

2. Če ste že zamenjali s-bag®, zamenjajte motorni filter.


Naročite serviserja
Naročite serviserja

Ali imate težavo, ki jo ne morete odpraviti sami? Dogovorite se za termin prihoda enega od naših pooblaščenih serviserjev.

Rezervni deli & dodatni pribor
Rezervni deli & dodatni pribor

Poiščite original rezervne dele za Vaš aparat. Prosimo vas, da se za več informacij in pomoč obrnite na naš Klicni center na tel. št: 012425730