Rezultati sušenja sušilnega stroja so slabi, perilo pa je po sušenju vlažno

Zadnjič posodobljeno 23. 04. 2020 15:14

Težava:

  • Perilo ostane suho po sušenju
  • Boben v sušilnem stroju se ne segreva
  • Rezultati sušenja so slabi

Velja za:

  • Ventilacijski sušilni stroj
  • kondenzacijski sušilni stroj
  • sušilni stroj s toplotno črpalko

Rešitev:

1. Izberite ustrezen program sušenja.

Prepričajte se, da so izbrani način pranja in simboli nege na nalepki perila primerni za program sušenja.

Pomoč pri pregledovanju programa boste našli v uporabniškem priročniku.

2. Za programe z nadzorovano vlago, na primer "" suh bombaž za v omaro ", izberite visoko stopnjo suhosti, kot je Extra Dry.

Programe za sušenje bobnov uravnava vreme ali vlaga.

3. Če je polnilo sestavljeno iz tkanine različnih debelin ali različnih vrst tkanine, razvrstite perilo po debelini in vrsti tkanine ter posušite ločeno.

Nekatere naprave odvisno od modela ponujajo posebne programe, kot so "" MIX XL "" ali  "JEANS" "ali" Ovisno o modelu, neki uređaji nude posebne programe poput ""MIX XL"", ""JEANS"" ili ""Bed Linen"" (Posteljina), ki so primerni za različne vrste tkanin ali spodnjega perila različnih debelin.

4. Nastavite možnost DRY PLUS na MAX, če ima vaš sušilni stroj.

5. Nastavite možnost za preostalo raven vlage na najvišjo raven sušenja, če jo ima vaš sušilni stroj.

6. Redno in previdno očistite vse filtre in kondenzator (če do njega dostopate), kot je opisano v priročniku za uporabo .

7. Ne prekoračite največjega polnjenja.

Opomba: Kazalnik količine polnjenja se vedno nanaša na težo suhega perila.

8. Prepričajte se, da je sobna temperatura višja od + 5 ° C in nižja od +35 ° C.

Optimalna sobna temperatura za optimalne rezultate sušenja je med 19 ° in 24 ° C.

9. Obrnite se na pooblaščeni servisni center na tel. št.: 01 / 24 25 730

Če ti predlogi ne odpravijo težave, priporočamo, da naročite obisk pooblaščenega serviserja.

Naročite serviserja
Naročite serviserja

Ali imate težavo, ki jo ne morete odpraviti sami? Dogovorite se za termin prihoda enega od naših pooblaščenih serviserjev.