Poškodovana / zamazana / opraskana napa

Zadnjič posodobljeno 16. 04. 2020 15:07

Škoda odpiranja nape:

Takoj se obrnite na svojega prodajalca in jih obvestite o morebitni škodi, ki jo povzroči prevoz naprave. Telefonsko številko distributerja najdete na računu ali dobavnici. Shranite embalažo izdelka do obiska pooblaščene osebe. Poškodovanih aparatov se ne vgradi.

Naprave ne priključujte in ne uporabljajte .

Odkrivanje poškodb po namestitvi / prvi uporabi:  

Za poškodbe se obrnite na svojega distributerja. Shranite embalažo izdelka.

Zahteva za storitev:

Če je mogoče, obvestite zadevno komponento, ko se obrnete na pooblaščeni servisni center.

Naročite nove dele / sestavne dele s klicem v našem klicnem centru tel:+38612425730 .

Naročite serviserja
Naročite serviserja

Ali imate težavo, ki jo ne morete odpraviti sami? Dogovorite se za termin prihoda enega od naših pooblaščenih serviserjev.