Sporočilo "SPLOŠNI ALARM!" ("SPLOŠNI ALARM!") Se prikaže na zaslonu mojega vgrajenega kavnega avtomata

Zadnjič posodobljeno 23. 04. 2020 15:12

Težava


  • Sporočilo "SPLOŠNI ALARM!" ("SPLOŠNI ALARM!") Se prikaže na zaslonu mojega vgrajenega kavnega avtomata

Se nanaša na


  • Vgrajeni aparat za kavo

Rešitev



1. Temeljito očistite notranjost naprave, kot je opisano v razdelku "Čiščenje in vzdrževanje" v priročniku za uporabo.

S svetilko lahko uporabite temeljitejši in enostavnejši pregled vseh umazanije znotraj enote.

Prenesite si priročnik .

2. Izklopite stroj z glavnim stikalom za vklop na desni strani (za uporabo stikala za napajanje morate odstraniti stroj) in ga po nekaj sekundah ponovno vklopite.

Nasvet: Če ste infuzij očistili z milom ali v pomivalnem stroju, na notranjo stran absorberja nanesite nekaj maščobe in ga poskusite nekaj časa premakniti, da maščobo razporedite po površini.

3. Obrnite se na pooblaščeni servisni center na tel. št.. 01/2425730.

Če zgornji nasveti težave ne odpravijo, priporočamo, da naročite obsik obisk serviserja.


Naročite serviserja
Naročite serviserja

Ali imate težavo, ki jo ne morete odpraviti sami? Dogovorite se za termin prihoda enega od naših pooblaščenih serviserjev.