Ko uporabljam svoj vgradni aparat za kavo, kava nima dobrega okusa

Zadnjič posodobljeno 22. 04. 2020 10:25

Težava


  • Ko uporabljam svoj integrirani aparat za kavo, kava nima dobrega okusa

Se nanaša na


  • Vgrajeni aparat za kavo

Rešitev


1. Preverite grobost kave in gumb za mletje ponastavite na tovarniške nastavitve (poziciji 4 in 5).

Opomba: Gumb vrtite samo, ko deluje brusilni stroj.

Nadaljujte z enim klikom, dokler kava ni takšna, kot si želite. Učinek ne bo viden, dokler ne kuhamo dve skodelici kave. Paketa za kavo ni priporočljivo puščati odprtega več kot 10 dni.

2. Obrnite se na pooblaščeni servisni center tel. št.: 01/2425730.

Če zgornji predlogi ne odpravijo težave, priporočamo, da naročite obisk pooblaščenega servisa.


Naročite serviserja
Naročite serviserja

Ali imate težavo, ki jo ne morete odpraviti sami? Dogovorite se za termin prihoda enega od naših pooblaščenih serviserjev.